De missie en visie van Nordaal.

Bekijk onze missie en visie

Missie:

We willen onze kinderen in staat stellen om:

• Een diepgaand begrip van de normen te ontwikkelen, met respect voor diversiteit binnen in de wereld.
  • Sociale verantwoordelijkheid en ethisch gedrag te cultiveren, met nadruk op het dienen van anderen en het bijdragen aan de samenleving.
  • Een positieve identiteit te ontwikkelen als wereldburgers, met een diep gewortelde liefde voor alle mensheid.
  • Een sterke gemeenschapszin te bevorderen door samenwerking, mededogen en respect voor anderen.

Visie:

Onze visie is het creƫren van een inspirerende leeromgeving waarin waarden, kennis en excellentie samenkomen. We streven ernaar om onze kinderen te vormen tot welgemanierde, zelfbewuste individuen met een een sterke verbondenheid met de gemeenschap. Onze vereniging streeft naar het bevorderen van wereldburgerschap en levenslange liefde voor leren.